Dag 7 - Reisverslag uit Granja Porcón, Peru van PeruwithaPurpose - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Granja Porcón, Peru van PeruwithaPurpose - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Joke van Kouteren

20 Juli 2015 | Peru, Granja Porcón

vandaag een heerlijke dag geweest.Omdat het zondag is vandaag en een rustdag hebben de wij in ochtend een bezoek gebracht aan Porcon. Hier is een Christelijke boeren coöperatie gevestigd, een heel mooi natuurgebied. We hebben hier een uur rondgewandeld en genoten van de schitterende natuur en een mooie mini dierentuin, wat ook op dit terrein gevestigd is. Daarna hebben we een tocht langs het mijngebied van Yanacocha gemaakt. Dit zijn mijnen waar nog steeds goud gevonden wordt. 's-avonds hadden we een geweldige kerkdienst in de gemeente van Judith en Wilfredo. Het was voor mij een bijzondere ervaring om met elkaar gemeente te zijn . 2 gemeente's uit 2 werelddelen mochten met elkaar ervaren wat het is om christen te zijn.
Als groep zijn wij vreselijk verwend met een leuk cadeautje en ik zelf kreeg nog van iemand uit de kerk een heerlijke warme omslagdoek. Na de dienst kregen we een heerlijke taart aangeboden en allerlei lekkernijen.

• 20 Juli 2015 - 13:22

Barbara:

We genieten gigantisch van de Foto's
    jullie zullen wel vee tel vertellen hebben

Groetjes uit een dreulerig kikkerland

• 20 Juli 2015 - 23:43

Edith:

Spannend om jullie verhalen te lezen. Passen jullie een beetje op Theo en Joke? Wij zijn nogal zuinig op hen❤️ Ik hoop dat jullie een bijzondere tijd samen verder hebben. Groeten